Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'c_autostach'@'web8.agnat.pl' (using password: TAK) in /home/virtualki/40355/old/index.php on line 10

Warning: mysql_select_db() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/virtualki/40355/old/index.php on line 11
AUTOSTACH - Świece iskrowe i żarowe
Animacja1 Animacja2

Świece iskrowe i żarowe


Warning: mysql_query(): No such file or directory in /home/virtualki/40355/old/strony/swieceiskrowezarowe.php on line 5

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/virtualki/40355/old/strony/swieceiskrowezarowe.php on line 5
NGK Logo

KATALOG I CENNIK NGK

Świece zapłonowe dla samochodów osobowych

NGK jest zawsze tam, gdzie "przeskakuje iskra". Dostarczamy części do produkcji dla czołowych producentów samochodów osobowych, a także dla najlepszych zespołów konstrukcyjnych Formuły 1, jesteśmy również obecni w sportach motocyklowych. Nasze podzespoły można też spotkać w większości samochodów jeżdżących na co dzień po normalnych drogach.

NGK wyznacza standardy w spełnianiu najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki stawianiu na zaawansowaną technikę zapewniamy standard usług, będący w stanie sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom. Jesteśmy w stanie spełnić każde życzenia w zakresie asortymentu.

Świece zapłonowe NGK cechuje zarówno sprawdzona jakość, jak i nowatorstwo. Jesteśmy najlepszymi specjalistami, jeśli chodzi o osiągnięcie maksymalnej mocy przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne.

Świece zapłonowe V-Line

Minęło już 18 lat od wprowadzenia V-Line, a popularność tej linii świec zapłonowych ciągle rośnie. Zawdzięczają to bezkompromisowej jakości i silnym ukierunkowaniu na potrzeby warsztatów i dystrybutorów.

Korzyści świec zapłonowych V-Line

Świece V-Line firmy NGK – asortyment, w którym mniej przynosi więcej korzyści: szeroki zakres zastosowań, gwarancja najwyższej jakości, a jednocześnie oszczędność miejsca. Dzięki temu linia V-Line odnosi sukcesy już od 1991 r. Na szczególną uwagę zasługuje szeroki zakres zastosowań, dzięki której ponad 5500 modeli silników może być wyposażone w świece przy użyciu jedynie 39 typów. Jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, jednocześnie oszczędzające miejsce na półkach magazynów. Z kolei prosty system numeracji pozwala na szybki dobór odpowiedniej świecy, co oszczędza czas Klientów. Dzisiaj świece zapłonowe NGK V-Line są szeroko dostępne w handlu motoryzacyjnym i w warsztatach samochodowych w całej Polsce.

Świece żarowe NGK - Na tym można polegać

Dobrze działające i niezawodne świece żarowe są niezbędne przy każdym zimnym rozruchu. Dzięki prowadzeniu intensywnych prac badawczych i rozwojowych, firma NGK stale oferuje produkty odpowiadające aktualnemu stanowi techniki, wyznaczając tym samym standardy w technologii wytwarzania świec żarowych.

Świece żarowe NGK poprzez stwarzanie optymalnych warunków zapłonu wtryskiwanej dawki paliwa przez dostarczaną do komory spalania energię cieplną, zapewniają szybki zapłon oraz przyjazne dla środowiska spalanie również poniżej temperatur zamarzania. Silniki wysokoprężne są silnikami o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwana dawka paliwa zapala się bez konieczności podania iskry. Do spalania doprowadzanego paliwa w silnikach wysokoprężnych wykorzystywana jest wysoka temperatura, powstająca na skutek sprężania zasysanego powietrza. Aby doszło do zapłonu przy niskich temperaturach, potrzebne jest bardzo dużo energii.

Dlatego właśnie w sezonie zimowym silniki wysokoprężne nie zawsze uruchamiają się odpowiednio szybko! Wytwarzana temperatura nie zawsze jest na tyle wysoka, aby silnik został uruchomiony. Bardzo często w komorach spalania brakuje wystarczającego ciepła. Utraty ciepła spowodowane zimnymi cylindrami i zasysanym powietrzem uniemożliwiają samoczynny zapłon. Silnik wysokoprężny bez doprowadzenia odpowiedniego ciepła nie jest w stanie osiągnąć wymaganych temperatur.

Zasadniczo głównym zadaniem świec żarowych jest dostarczenie dodatkowej energii potrzebnej do uruchomienia silnika.

Świece żarowe NGK dostarczają wyjątkowo dużo energii. Są one montowane w głowicy silnika. Końcówka żarowa wystaje w kierunku komory spalania. Końcówka żarowa świecy powinna być umieszczona dokładnie na krawędzi wiru mieszanki. W ten sposób końcówka dostarcza ciepło dokładnie w miejsce, w którym jest ono wymagane. Końcówka żarowa nigdy nie może wystawać za bardzo w głąb komory spalania, ponieważ spowodowałoby to nieprawidłowe wzbogacanie paliwa oraz uniemożliwienie tworzenia się odpowiedniej do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Przed rozruchem silnika, do świecy zapłonowej zostaje doprowadzone napięcie, przez co rdzeń żarowy nagrzewa się do temperatury przeszło 800°C. Wysoka temperatura poprawia zdolność uruchomienia zimnego silnika. Ciepło wytwarzane przez świecę żarową optymalizuje ponadto proces spalania, dzięki czemu znacznie ograniczone zostaje powstawanie dymu i innych substancji trafiających do atmosfery.

Świeca żarowa poddawana jest działaniu spalanego paliwa.

Z tego względu musi ona być odporna na wysoką temperaturę, wysokie ciśnienie, drgania, działanie związków chemicznych powodujących korozję, a także powinna szybko osiągać właściwą temperaturę roboczą i charakteryzować się długą żywotnością.

Wszystkie te warunki spełniają świece NGK.

Świece żarowe wymagają ponadto sterowania, które albo w sposób ręczny, albo za pośrednictwem specjalnego sterownika będzie regulować określony czas wytwarzania napięcia. Bardzo często układ posiada również lampkę kontrolną, która świeci się w trakcie żarzenia wstępnego.

Wróć do poprzedniej strony